Motorobot PF 62 - diskusní fórum

Index fóra » Řešení problémů » Diesel motor Slavia 1D80


Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /3w/wz.cz/p/pf62/forum/db_layer.php on line 31

Odesláno: 11.03.2010 [21:03]

Přeji pěkný večer, máme po dědovi PF62 s benzinovým motorem. Naposledy běhala asi před 12lety a nakonec byla odstavena, že jen špatně startovala a bylo třeba hodinu kolem toho chodit, než se ji podařilo nastartovat. Protože jsem byl tenkrát ještě "mladý a blbý" vůbec nemám šajna, jakou to má spotřebu. Vzhledem k stávající ceně benzinu jsem se i přesto rozhodl, že bych raději diesel motor Slavia 1D80, který by údajně měl být možno namontovat bez úprav na PF62. Možná je to bezpředmětné a rozdíl ve spotřebě je "nezajímavý". Chci se proto zeptat, zda to má smysl a zda je pravda, že motor lze bez úprav namontovat na PF62. Díky Michal

Odesláno: 13.03.2010 [20:21]

Co se týče té spotřeby tak kvůli ní se do toho dieselu rozhodně vyplatí jít,nehledě toho že tahové vlastnosti jsou pak o hodně lepší. Ten motor tam jde bez problému zabudovat ovšem musí k tomu být ta správná příruba a to je právě ten problém poněvadž většina těchto motorů pochází z bývalých elektrocentrál ..

Odesláno: 06.06.2010 [12:40]

Dobrý deň!
O jednoosáky sa moc nezaujímam,no potreboval by som radu. Známy predáva RSáka a časom by chcel nejakú náhradu v podobe jednoosáku s vlečkou. Spolieha sa na mňa,že mu niečo vyberiem. Nerád by som,aby zobral niečo typu Vari/Terra a pod.,pretože je to ľahký stroj a s vlečkou rašeliny by mal problém,mám to odpozorované. Rozmýšlal som nad PF 62,ale neviem či sa vyrábali aj s dieselovým motorom. Ideál by bolo bez prerábky. Ďalšia možnosť by bola TJ 6,5,ale tie sú dvakrát drahšie ako PF-ky. Mohli by ste mi prosím napísať rozdiely medzi týmito strojmi? Prípadne by som ešte uvítal aj ťažkú silu a tak.Alebo nejakú obdobnú náhradu? Čo napr. M6? Ďakujem za odpovede. Marcel

Odesláno: 20.06.2010 [19:44]

Toto je reakce na následující příspěvek:

Dobrý deň!
O jednoosáky sa moc nezaujímam,no potreboval by som radu. Známy predáva RSáka a časom by chcel nejakú náhradu v podobe jednoosáku s vlečkou. Spolieha sa na mňa,že mu niečo vyberiem. Nerád by som,aby zobral niečo typu Vari/Terra a pod.,pretože je to ľahký stroj a s vlečkou rašeliny by mal problém,mám to odpozorované. Rozmýšlal som nad PF 62,ale neviem či sa vyrábali aj s dieselovým motorom. Ideál by bolo bez prerábky. Ďalšia možnosť by bola TJ 6,5,ale tie sú dvakrát drahšie ako PF-ky. Mohli by ste mi prosím napísať rozdiely medzi týmito strojmi? Prípadne by som ešte uvítal aj ťažkú silu a tak.Alebo nejakú obdobnú náhradu? Čo napr. M6? Ďakujem za odpovede. Marcel

PF-ky se vyráběly i v dieselu,bylo to PFD-63 ale oproti benzinu jich byla jen trocha. Já jsem předělával ten benzin na diesel protože jej mám na vození dřeva a je to dosti větší rozdíl. Problém je jen že pokud by to chtěl i na pole tak tam by to byl již dosti velký nápor na ruce. Benzín má asi nějakých 30kg kdežto diesel dobrý metrák ovšem tahá jako čert,dal jsem tam pneu 7,50-16 a ještě mám připravené závaží 80kg do každého kola takže když jej srovnám s Varinou s kterou jsem jezdil dřív tak je to nesrovnatelné ..
Ta Tj-6,5 je dražší to je pravda ale vyplatí se taky,M-6 je v podstatě její předchůdce.
Ať padne volba na cokoliv z těchto zmíněných strojů tak známí litovat určitě nebude,Jan.

Odesláno: 21.06.2010 [20:08]

Ďakujem za odpoveď. Pýtal som sa aj na nasetraktory.eu a tam bol názor opačný,VARI stačí,no uvidíme ako sa nakoniec rozhodne.

Odesláno: 13.09.2010 [16:09]

Toto je reakce na následující příspěvek:

PF-ky se vyráběly i v dieselu,bylo to PFD-63 ale oproti benzinu jich byla jen trocha. Já jsem předělával ten benzin na diesel protože jej mám na vození dřeva a je to dosti větší rozdíl. Problém je jen že pokud by to chtěl i na pole tak tam by to byl již dosti velký nápor na ruce. Benzín má asi nějakých 30kg kdežto diesel dobrý metrák ovšem tahá jako čert,dal jsem tam pneu 7,50-16 a ještě mám připravené závaží 80kg do každého kola takže když jej srovnám s Varinou s kterou jsem jezdil dřív tak je to nesrovnatelné ..
Ta Tj-6,5 je dražší to je pravda ale vyplatí se taky,M-6 je v podstatě její předchůdce.
Ať padne volba na cokoliv z těchto zmíněných strojů tak známí litovat určitě nebude,Jan.

Honzo prosim te muzes mi poradit mam motor 1D80 se starterem pujde mi na dieslovou pfd63 nebo je hodne druhu bloku tam co je namontovany starter me jeden chlapik tvrdi zetam musi byt vyrani pro prirubu dekuji mira

Odesláno: 26.09.2010 [11:25]

Toto je reakce na následující příspěvek:

Honzo prosim te muzes mi poradit mam motor 1D80 se starterem pujde mi na dieslovou pfd63 nebo je hodne druhu bloku tam co je namontovany starter me jeden chlapik tvrdi zetam musi byt vyrani pro prirubu dekuji mira

Samotný motor 1D80 je v podstatě ve všech strojích totožný ale ty příruby jsou u každého jiné takže pokud to není originál z PFD-63 a to že má startér tak není,tak se ta příruba musí upravit mezipřírubou.
Pokud má motor s předkomůrkou tak pochází asi z elektrocentrály,pokud má již přímí vstřik tak je pravděpodobně z Tj-čka. Jan

Odesláno: 14.10.2010 [13:42]

Toto je reakce na následující příspěvek:

Samotný motor 1D80 je v podstatě ve všech strojích totožný ale ty příruby jsou u každého jiné takže pokud to není originál z PFD-63 a to že má startér tak není,tak se ta příruba musí upravit mezipřírubou.
Pokud má motor s předkomůrkou tak pochází asi z elektrocentrály,pokud má již přímí vstřik tak je pravděpodobně z Tj-čka. Jan

Honzo dik za rady jestli mohu tak se jeste zeptam.Kdyz budu mit prirubu od motoru od pfd-63 tak pujde nasroubovat na ten maly karter co je lozisko kliky mluvim o prirube co je starter dik

Odesláno: 15.10.2010 [20:53]

Toto je reakce na následující příspěvek:

Honzo dik za rady jestli mohu tak se jeste zeptam.Kdyz budu mit prirubu od motoru od pfd-63 tak pujde nasroubovat na ten maly karter co je lozisko kliky mluvim o prirube co je starter dik

Mělo by to jít,ten motor co se týče karterů je stále jeden a ten samý jen ty příruby byly jiné ale uchycení k tomu karteru je u všech stejné.

Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen.

Počet témat: 46 • Počet příspěvků: 169 • Počet registrovaných uživatelů: